selbst ständig und ihr Fisch

 

ise seisev ja tema kala

Es war einmal ein Notizheft. Vielleicht kariert, vielleicht liniert, ich weiß es nicht mehr. Ich nutzte es alltäglich im Büro. An einem schönen Tag war das Heft voll und seine Lebensaufgabe somit erfüllt. Es war nicht mehr zu gebrauchen. Ich löste die Blätter von der Spiralbindung und warf das Papier in den Papierkorb. Der Drahtteil fand einen anderen Weg - er und manch anderer bekamen eine neue Form und ein neues Leben 😍
Oli kord üks vihik, ei teagi enam täpselt, kas jooneline või ruuduline. Ma kasutasin seda igapäevaste tööalaste ülestähenduste jaoks. Ühel ilusal päeval sai märkmik täis, tema eluülesanne oli täidetud, teda polnud enam vaja. Rebisin lehed köitespiraali küljest lahti ja viskasin paberikorvi. Traadist spiraal keeldus taolisest asjade käigust ja nüüd on sellel ja nii mõnelgi teisel hoopistükkis uus kuju & elu 😍